چرا بیماری کلیه پلی کیستیک سخت است به درمان می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماری کلیه پلی کیستیک سخت است به درمان می شود

چرا کلیه پلی کیستیک بیماری سخت به درمان است؟ شما می دانید PKD یک نوع بیماری ارثی است که هیچ کس نمی تواند ژن تغییر کند، بنابراین سخت به درمان است. با این حال، با درستی و به موقع درمان، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود.
چرا PKD سخت است به درمان می شود؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، بیماری کلیه پلی کیستیک از بیماری های دیگر کلیوی است، یک اختلال ژنتیکی مشترک در کلیه ها و مشخص با تعداد زیادی از کیست در کلیه پر شده با مایع است. کیست کلیه بزرگ را حفظ خواهد کرد، به عنوان یک نتیجه، سلول ها و بافت های ذاتی خواهد شد به طور جدی تحت تاثیر قرار. توانایی گلومرول کاهش یافته است، که منجر به بسیاری از مواد سمی و مایع اضافی را بسیار سپرده در بدن هستند. چه بدتر، آن کیست را نمی توان به سادگی با عملیات حذف خواهند شد.
ما چگونه می توانیم به خوبی کنترل PKD؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی، می تواند کنترل بیمار به خوبی کمک کند بیماری خود را. این نوع از درمان بر اساس طب سنتی چینی اختراع، پس از آن می توانید بدون اینکه PKD آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان را درمان کنند.
مواد تشکیل دهنده گیاهان در آن را به کلیه نفوذ، کنترل فعالیت سلول های پوشش، و آن را نفوذپذیری کیست بهبود، تخلیه مایع کیست. در چنین راهی، این نوع از درمان می تواند کوچک و مانع از رشد کیست.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ما می توانیم کیست کوچک و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه برای کمک به بیمار یک زندگی عادی زندگی بدون نگرانی در مورد رفتن به نارسایی کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: